Fun Jobs That Pay Well

345 000 Көрүүлөр 4,2 млн

Жорумдар

  1. the negotiator
    the negotiator
    6 мүнөт мурун

    People who criticize bad movies: Y'all getting paid?

  2. Lil Pro Bacon
    Lil Pro Bacon
    24 мүнөт мурун

    Panda FOR SURE

  3. Måns Boedeker
    Måns Boedeker
    Саат мурун

    Wow the first vid when he doesnt laugh. Ridiculous!

  4. Ndumiso Ndumiso
    Ndumiso Ndumiso
    Саат мурун

    Lol

  5. • Ice Bear シ •
    • Ice Bear シ •
    Саат мурун

    Rhe water slide tester is all fun and games until someone dies (つ .•́ _ʖ •̀.)つ

  6. Andrea Ibanez
    Andrea Ibanez
    Саат мурун

    Panda nanny for me

  7. •ShadowViølet•
    •ShadowViølet•
    Саат мурун

    I think the water slide tester just wants to pay your hospital bill if you get hurt

  8. Gibsonpicky 109
    Gibsonpicky 109
    2 саат мурун

    None of these ain't even good jobs an average job gets 40k a year, I was expecting up to 100,000 a year

  9. Afsana Nehath
    Afsana Nehath
    2 саат мурун

    I am scared of pandas

  10. Nafisa khatoon
    Nafisa khatoon
    2 саат мурун

    I love all

  11. Shajia Afrin
    Shajia Afrin
    2 саат мурун

    Panda Nanny Sounds Soo Fun! If I Were The Nanny, Then I Would Have Turned Cute Than Dangerous And Wild-

  12. Bilinmeyen Kullanıcı
    Bilinmeyen Kullanıcı
    2 саат мурун

    ah yes my favorite job, warming beds

  13. Tyler Lee
    Tyler Lee
    2 саат мурун

    The first five don’t even pay well

  14. NotJerian
    NotJerian
    3 саат мурун

    Being bentallect, 250,000 yearly

  15. sokin jon
    sokin jon
    4 саат мурун

    Plot twist- that's actually how much you have to pay yourself in the job, your salary's a lot lower

  16. K!TTY-
    K!TTY-
    4 саат мурун

    "panda nanny"

  17. Merili Habicht
    Merili Habicht
    4 саат мурун

    And I'm being a bed warmer for free

  18. It's EK
    It's EK
    4 саат мурун

    It's all fun and games until the water slide breaks and you fall from 100 ft

  19. jayvon patrick
    jayvon patrick
    5 саат мурун

    Hook me up whit the travel yearly

    1. sokin jon
      sokin jon
      4 саат мурун

      Him:Water slide tester hm ok sounds fun Me:Yesh it will be very fun untill one of us fall off the slide and splat onto the floor;-;

  20. IBRAHIMplayz
    IBRAHIMplayz
    5 саат мурун

    I will like yo be a panda naniy

  21. CoDM_Boi
    CoDM_Boi
    6 саат мурун

    Slide tester is cool but you could die from other slides you're testing cuz it is your job to test it if it's safe

  22. no
    no
    8 саат мурун

    Being swiss: 65.000

  23. Imperial Cereal
    Imperial Cereal
    8 саат мурун

    You forgot to ad professional hair stylist business owner at 500,000 a year

  24. PotatoSlayer • 15 years • &
    PotatoSlayer • 15 years • &
    9 саат мурун

    What even is a professional bed warmer in today's day and age😭😭 and a professional traveller? And those oldbag critics make that much money? What am I studying medicine for.😭

  25. Rares Sebastian Sirbu
    Rares Sebastian Sirbu
    9 саат мурун

    Good now i dont have to go to schiol anymore

  26. Revax 23
    Revax 23
    9 саат мурун

    I earn 3 mill a year cuz

  27. JURĪ
    JURĪ
    10 саат мурун

    My dad wins more than 200k per year as a chef 😋

  28. •Im Just Kent•
    •Im Just Kent•
    10 саат мурун

    I'll do movies and bed warmer pretty easy

  29. I can not stop Simping
    I can not stop Simping
    11 саат мурун

    I wanna be a professional shopper 😍

  30. A cat with hoodie
    A cat with hoodie
    11 саат мурун

    Ice cream taster and movie critic are professional jobs you need years of experience for those jobs

  31. TETP
    TETP
    13 саат мурун

    movie critic sounds like a job for me but i would be more of a movie critoc

  32. Mia Guzman
    Mia Guzman
    14 саат мурун

    Or ground wich ever lol))

  33. Mia Guzman
    Mia Guzman
    14 саат мурун

    Him:Water slide tester hm ok sounds fun Me:Yesh it will be very fun untill one of us fall off the slide and splat onto the floor;-;

  34. TANIA OwO
    TANIA OwO
    14 саат мурун

    I would chose the ice cream taster. Eating is my only concern. Well, not normal food one half of a meal a day is my limit.

  35. HootyOptinite
    HootyOptinite
    14 саат мурун

    It was legit for like 2 seconds

  36. Al Beshure
    Al Beshure
    15 саат мурун

    💮💗🌟🌠💙👙🎄✨🌠✈💮✈🎋💮✈💮👙💙💙🌙👙 *God demonstrated His love to us by sending His Son Jesus Christ, who died and rose from the dead to Give us eternal life.* *He also promised to heal your body.* *If you confess with your mouth the Lord Jesus and believe in your heart that God has raised Him from the dead* *He'll give you eternal life* *(Look up at the sky and ask God)*

  37. yessirski
    yessirski
    15 саат мурун

    the water slide tester job must suck, u get 41 in pay check and still gotta pay bills like for government, home appliances, ur rent for ur home, normal things to buy. ur left with about 25k a year which pretty much sucks

  38. Michael
    Michael
    16 саат мурун

    I will be a waterslide tester

  39. Dan Pierce
    Dan Pierce
    16 саат мурун

    I was a movie critic and I did it for nothing this is bullshit

  40. 0x 9
    0x 9
    16 саат мурун

    Bro you should see how much plungers get

  41. Candy Cane
    Candy Cane
    16 саат мурун

    I’d wanna be the movie critic because nowadays movies are actually crap

  42. girl kirishima
    girl kirishima
    16 саат мурун

    Uh yeah ima have 2 jobs it'll be water slide tester and the last one the movie one

  43. Reverie May Antiola
    Reverie May Antiola
    16 саат мурун

    I don't care

  44. Reverie May Antiola
    Reverie May Antiola
    16 саат мурун

    I wanna work as a panda nanny in the future

  45. prachi rathi
    prachi rathi
    17 саат мурун

    If profesional traveler is a thing , I am taking that job

  46. Y/N
    Y/N
    17 саат мурун

    “Movie criticer” Me: I do that all the time

  47. BlueWolfAlpha
    BlueWolfAlpha
    17 саат мурун

    I can warm yur bed 4 yu. *Creepy grin* ʘ‿ʘ

  48. Sanket Waghmare
    Sanket Waghmare
    17 саат мурун

    How to become a professional traveler tho?

  49. Aamani Dolce
    Aamani Dolce
    18 саат мурун

    The panda is my dream

  50. Nathan Dunhoft
    Nathan Dunhoft
    18 саат мурун

    These pay shit

  51. Bubba Gaming
    Bubba Gaming
    18 саат мурун

    Bruh you can get paid for being a bed warmer

  52. °•Boba_Bunny•°
    °•Boba_Bunny•°
    19 саат мурун

    I wonder how much money the person got when they named the movie cars

  53. ♧Milk Bread Bun♧
    ♧Milk Bread Bun♧
    19 саат мурун

    Maybe this job was fun But maybe it can be dangerous happening.

  54. Axol1337
    Axol1337
    20 саат мурун

    so you are telling ME that i can bully peoples movies and get payd?

  55. Mista. Gerald
    Mista. Gerald
    20 саат мурун

    “Pay well”

  56. Celestia Ludenburg
    Celestia Ludenburg
    21 саат мурун

    Imagine your a professional shopper but instead of earning money u loose money Me: my life In a nutshell

  57. Luca Changretta
    Luca Changretta
    21 саат мурун

    covid : yea fun right. try doing these jobs from home

  58. V1ct0ria 🤨
    V1ct0ria 🤨
    21 саат мурун

    That’s it I’m going to be a panda nanny 🤪

  59. Xx TylEr
    Xx TylEr
    21 саат мурун

    I need cold pillow

  60. bloxxylife
    bloxxylife
    21 саат мурун

    do you all know that when your doing jobs that included testing like a movie critic or a ice cream tester, then you have to write essays about it and tell them why you hate it or live it other wise they don’t pay you.

  61. Zipotas
    Zipotas
    21 саат мурун

    fun jABs

  62. Max Productions
    Max Productions
    21 саат мурун

    Some kids are gonna get the idea thinking oh let me be a ben and jerry’s ice cream tester i earn 200k annually but didn’t see the the 60k to 200k annually

  63. girl squad
    girl squad
    21 саат мурун

    I would do most

  64. Tsar
    Tsar
    21 саат мурун

    Peoples think "omg all i need to do is watch movies or eat ice cream and i get free money!" Whereas you actually have to analyse and give proper serious feedback on every minute thing. I dont think people this generation have the literate ability to that

  65. Nelia Esparagoza
    Nelia Esparagoza
    21 саат мурун

    Video game tester(2-20k)

  66. pan pizza
    pan pizza
    21 саат мурун

    Water tester is not what i want to do, u remember all those crappy slides and marks on my but that was uncomfortable

  67. Emma Can't Cook
    Emma Can't Cook
    22 саат мурун

    “Water slide tester” is probably dangerous asf

  68. meir greenblatt
    meir greenblatt
    22 саат мурун

    No more ben & Jerry

  69. water
    water
    22 саат мурун

    ok thats cool and all but how the **FAWK** do you become a professional shopper.

  70. Asherithink?
    Asherithink?
    22 саат мурун

    There are zero pauses in this video

  71. Kyoka Jirou
    Kyoka Jirou
    22 саат мурун

    Water slide tester: yeah it be fun until the screws say *snap*

  72. Lark Alfen
    Lark Alfen
    23 саат мурун

    Bed warmer isn't what u think it means it's a polite way of saying prostituion

  73. Elianah Willie
    Elianah Willie
    23 саат мурун

    Slide tester would be scary because you test the to see if it's good shape to but if something goes wrong it could actually kill you

  74. Timmy Johnston
    Timmy Johnston
    23 саат мурун

    Waze jobs don’t pay well $50,000 yearly isn’t good

  75. Yiming Wu
    Yiming Wu
    23 саат мурун

    bed warmer lol, on my point of viee thats just a free place to sleep during work

  76. Lolis heaven
    Lolis heaven
    Күн мурун

    But yearly??? If money is needed urgently??.. yearly is too long..that also 50k only

  77. ꧁Hiro꧂
    ꧁Hiro꧂
    Күн мурун

    US has the best while in philiphines well uhh... 10,000₱ per year being a panda nanny? 😭

  78. taima kasem
    taima kasem
    Күн мурун

    my mom wasn’t too happy when i told her i wanted to be a panda nanny instead of a doctor-😭

  79. pxterrs
    pxterrs
    Күн мурун

    i’m gonna be a panda nani

  80. Sarah Aranda
    Sarah Aranda
    Күн мурун

    Movie critic sounds amazing

  81. Cool Boi
    Cool Boi
    Күн мурун

    KGshowsr

  82. Antison
    Antison
    Күн мурун

    Being pro traveller might end up more as a curse. You wont be able to see your family often and if you bring them, you wont be able to live a normal life in one spot. Also having to know that you pollute so much might be a thing.