Prank Calling FaZe Clan Members

22 850 Көрүүлөр 2,4 млн
Оюн-зоок

Today we prank called FaZe Members to see if they would believe out lies!
🔥 NEW FaZe Clan Merch: fazeclan.com
🔴 Watch us live: twitch.tv/team/faze
👻FaZe Clan on Snapchat: www.snapchat.com/discover/Faze_Clan/9594979179
💻 FaZe Clan on Twitter: FaZeClan
📲 FaZe Clan on Instagram: fazeclan
😄 FaZe Clan on Facebook: TheFaZeClan
🎮 FaZe Clan Esports Update on Twitter: FaZeUpdate
👾 FaZe Clan on Discord: discord.com/invite/faze
😂 FaZe Clan GIPHY Page giphy.com/fazeclan
The Energy Drink for Gamers by GFUEL
🥤 gfuel.com/faze
🤑 Discount code: "FAZE"
The Headsets, Keyboards & Mice we use by STEELSERIES:
💻 steelseries.com/esports/faze-clan
The Controllers we use by SCUF GAMING
🎮 scuf.co/faze
🤑 Discount code: "FAZE"

Жорумдар

  1. Khaled Mused
    Khaled Mused
    Күн мурун

    Lol

  2. RYZEN IS A WEEB
    RYZEN IS A WEEB
    Күн мурун

    Yo why don’t we see some of the faze members for example mongraal and banks

  3. Diego Z
    Diego Z
    2 күн мурун

    Another boring video

  4. Norma Rivas
    Norma Rivas
    5 күн мурун

    Hi

  5. Beth Wadsley
    Beth Wadsley
    5 күн мурун

    Wtf

  6. ក្រុម ដោកយឿម
    ក្រុម ដោកយឿម
    5 күн мурун

    khmer hi

  7. Koopar
    Koopar
    5 күн мурун

    10,000 NO WAY DUDE NOOOOOOOO WAYYYY

  8. La'Breyah Henyard
    La'Breyah Henyard
    5 күн мурун

    Omg not a good idea

  9. Melissa Parks
    Melissa Parks
    6 күн мурун

    Omg youtubeee

  10. Prisocanty
    Prisocanty
    6 күн мурун

    how many times is Nikan saying sh*t

  11. po
    po
    6 күн мурун

    Rice gum is not a legend. I repeat: Rice gum is not a legend

  12. Armaan Kang
    Armaan Kang
    6 күн мурун

    alright guys nikan is gonna eat the worlds hottest pepper ho le mate that wasn't the hottest pepper that was a jalepeno

  13. Devin Lin
    Devin Lin
    6 күн мурун

    Wow

  14. djfromsirenic
    djfromsirenic
    6 күн мурун

    what happened everyone in faze used to be a sweaty COD kid

  15. Random Mcscrandum
    Random Mcscrandum
    6 күн мурун

    W

  16. TikoIsAmazing
    TikoIsAmazing
    6 күн мурун

    1:06 says “spicest”. Which is spelled incorrectly, correct way is “spiciest”

  17. Real
    Real
    7 күн мурун

    aka prank calling your own clan

  18. Jennifer Clement
    Jennifer Clement
    7 күн мурун

    can i be your friends and hi...... ha ha ha

    1. Svensk Katt
      Svensk Katt
      7 күн мурун

      Dude how old are u kid why are u watching this garbage

  19. Hades Skilled
    Hades Skilled
    7 күн мурун

    Can I join faze

    1. Hades Skilled
      Hades Skilled
      7 күн мурун

      @Svensk Katt I’m 10

    2. Svensk Katt
      Svensk Katt
      7 күн мурун

      Lol u gotta be like 10 kid

  20. MYRA_Nuts
    MYRA_Nuts
    7 күн мурун

    Lowkey was wanting them to do jev

  21. 100 million
    100 million
    7 күн мурун

    Stop swearing

  22. jan świrkula
    jan świrkula
    7 күн мурун

    Chciałbym to rozumieć XD Pozdrawiam Polaków PLgurom

  23. KrunchBar
    KrunchBar
    8 күн мурун

    That pepper was a jalapeño bruh quit playing

    1. Svensk Katt
      Svensk Katt
      7 күн мурун

      Ikr

  24. freeDUMM
    freeDUMM
    8 күн мурун

    its my b-day on apirl 14

  25. mr. RAWBUTTEREATER
    mr. RAWBUTTEREATER
    8 күн мурун

    faze? more like like a phase of my life I'll never get back.

  26. Micah Jackson
    Micah Jackson
    8 күн мурун

    Jarvis looking like Hess about to die😂😂😂

  27. Arissa Obershaw
    Arissa Obershaw
    8 күн мурун

    8:19 all of his eyes?

  28. VOID
    VOID
    8 күн мурун

    hi

  29. ZZKWzB qw
    ZZKWzB qw
    8 күн мурун

    This channel is cringe

    1. Svensk Katt
      Svensk Katt
      7 күн мурун

      No shit sherlock

  30. Ty ?
    Ty ?
    8 күн мурун

    nooooo way jarvis

  31. Brayden Johnson
    Brayden Johnson
    8 күн мурун

    Hes finna cry

  32. DA artix
    DA artix
    8 күн мурун

    Bro faze adapt looks like my soccer team's GK

  33. aidan123
    aidan123
    8 күн мурун

    Faze is our bandnot yout clan btw

  34. aidan123
    aidan123
    8 күн мурун

    Bruh🤣🤣🤣🤣

  35. Fishstix 130
    Fishstix 130
    9 күн мурун

    That wasn’t highsky.,,,

  36. GAMEINGGWITHNIGEL Gang
    GAMEINGGWITHNIGEL Gang
    9 күн мурун

    Iv been watching y’all for 3 years

  37. Nick Vito
    Nick Vito
    9 күн мурун

    Swear on your life tho?? Clown

  38. Jayden Outdoors
    Jayden Outdoors
    9 күн мурун

    thats not youtube\

  39. Teta Kagali
    Teta Kagali
    9 күн мурун

    LA I Never been their before 😸😸😸😸😸😸😸😸😸😸

  40. Hectic Andrew
    Hectic Andrew
    9 күн мурун

    Worlds spiciest chillie Jalapeño

  41. Natural Earth
    Natural Earth
    9 күн мурун

    Natural earth

  42. Layla Hassan
    Layla Hassan
    9 күн мурун

    حًً

  43. Abdullah Adnan
    Abdullah Adnan
    9 күн мурун

    Ngl faze kay is taking over the channel

  44. Abdullah Adnan
    Abdullah Adnan
    9 күн мурун

    Faze clan is turning into a prank clan

  45. dba chris
    dba chris
    10 күн мурун

    Bro it’s a jalapeño 😐

  46. Жетилген Барлыбаев
    Жетилген Барлыбаев
    10 күн мурун

    кено сегод

  47. Gail Hewitt
    Gail Hewitt
    10 күн мурун

    hi

  48. Donald Teare
    Donald Teare
    10 күн мурун

    How do join the faze CIan

  49. #Freejarvis
    #Freejarvis
    10 күн мурун

    Sheeeesh I thought until I saw the text that’s h1ghsk1y

  50. rxseglxs
    rxseglxs
    10 күн мурун

    So many verified people

  51. Zowie Kindler
    Zowie Kindler
    10 күн мурун

    It is KGshows

  52. Ali Al Mutawa
    Ali Al Mutawa
    10 күн мурун

    , M,;,lnhchkm bhghjjvhchcc. Gcggchuhggch non n jklkkjlkjl;weqqeqeqeqeqeqwewqewqewqewqqweaeaew

  53. yonas og
    yonas og
    11 күн мурун

    Rice a real one

  54. George Papoutsis
    George Papoutsis
    11 күн мурун

    I got my cut like Kay’s today ngl looks pretty good on me.

  55. Graham Jewsbury
    Graham Jewsbury
    11 күн мурун

    That’s a lot of money

  56. BiggzSoVegas
    BiggzSoVegas
    11 күн мурун

    Bbbc.bcbcbcbchhsdwvd Cvcchxhxgg v-cxbxgxfd4gddgdgdvxbcvfgdcb by

  57. lewariaN - Fortnite
    lewariaN - Fortnite
    11 күн мурун

    Ricegum is looking rough

  58. Denzel Ramirez
    Denzel Ramirez
    11 күн мурун

    hey youtube

  59. Jalaxy J
    Jalaxy J
    11 күн мурун

    "It's Bigger than me"🍆🤏 lol

  60. FTW
    FTW
    11 күн мурун

    how do people watch this

  61. Dominic Strodes
    Dominic Strodes
    11 күн мурун

    Can I get a iPhone I’m yoseing my friends iPad

  62. Jerry Artarian
    Jerry Artarian
    11 күн мурун

    Dxx

  63. Rocky Clarke
    Rocky Clarke
    11 күн мурун

    Jarvis is a good liar

  64. Anthony Edwards
    Anthony Edwards
    11 күн мурун

    *Cinnamon* not *Cinnimon*😂👍

  65. da homie
    da homie
    11 күн мурун

    KGshowsrs: The worlds hottest pepper ghost pepper. jalapeño: hold my beer

  66. AussieDong
    AussieDong
    11 күн мурун

    Faze just doesn't hit the same anymore

  67. DIEGO’TOPHADED
    DIEGO’TOPHADED
    12 күн мурун

    “Free” that shit is so old, I remember when he said that in the vlog😂😂 I’ve been around forever homies

  68. Jake S
    Jake S
    12 күн мурун

    lol like just a jalapeño

  69. Brian M.
    Brian M.
    12 күн мурун

    Never eat a pepper then rub your nose and face... lol that guy got so lucky.

  70. The Mind of Blake
    The Mind of Blake
    12 күн мурун

    Plz accept me mr owner of faze clan please I’m soooooo better than ninja like lots my stats are good name blsmith11

  71. EVIIL BANANA
    EVIIL BANANA
    12 күн мурун

    They are funny but I still dislike em

  72. Iam Padmini
    Iam Padmini
    12 күн мурун

    Broo that McDonald's is gonna make me throw up

  73. Iam Padmini
    Iam Padmini
    12 күн мурун

    The 30 racks😭🤣got him gooodd

  74. Iam Padmini
    Iam Padmini
    12 күн мурун

    rice is a real one yoo

  75. Selena Basmajian
    Selena Basmajian
    12 күн мурун

    KGshows COMMENTED?!

  76. gioyu comi
    gioyu comi
    13 күн мурун

    I love how rice gum hasn’t posted but is easy to pick up on this

  77. cristian alfaro
    cristian alfaro
    13 күн мурун

    Jalapeño is shit man ngl

  78. Maveryk k
    Maveryk k
    13 күн мурун

    9:01

  79. Maveryk k
    Maveryk k
    13 күн мурун

    My name is Maverick

  80. Isahith Rios
    Isahith Rios
    13 күн мурун

    Stole from rug.

  81. Alani Pena
    Alani Pena
    13 күн мурун

    off brand mr beast

  82. Luca ZA
    Luca ZA
    13 күн мурун

    Faze jev

  83. Gabriela
    Gabriela
    13 күн мурун

    Are you faze rugs brother and do you have another brother that's faze jarious

  84. mohamed masharubu
    mohamed masharubu
    13 күн мурун

    0

  85. Natalie Joseph
    Natalie Joseph
    13 күн мурун

    if you go to 10:22 you will have a great day

  86. doliio volay
    doliio volay
    14 күн мурун

    Jev probably got the call, but never picked up outta fear.

  87. buhari25 goku22
    buhari25 goku22
    14 күн мурун

    Rice is the best idk y people talk bad about him if ur in his streams ur a real one

  88. Gamer The trainor
    Gamer The trainor
    14 күн мурун

    Why not jev fr tho

  89. propain
    propain
    14 күн мурун

    Jarvis should tell a faze member that you got Hannah pregnant or cheated on her that would be funny

  90. Twitch EazZy
    Twitch EazZy
    14 күн мурун

    Rice the goat

  91. Tamiah Priester
    Tamiah Priester
    14 күн мурун

    3:36 that's a straight up legend

  92. Ethan Hunt
    Ethan Hunt
    14 күн мурун

    YEEEESSS BRO oh wait it’s a prank

  93. MeMeSArEgOodF0rKiDs
    MeMeSArEgOodF0rKiDs
    14 күн мурун

    They used the same picture of kay twice

  94. Try Contest
    Try Contest
    14 күн мурун

    That’s a massive chilli bro that’s bigger then me

  95. saad razzaki
    saad razzaki
    14 күн мурун

    i wish this was real..

  96. Gorgesh
    Gorgesh
    14 күн мурун

    I’m ՏᑌᗷᗷIᑎᘜ TO EveryOᑎᗴ ᗯᕼO ᒪIKᗴ'Տ TᕼIՏ ᑕOᗰᗰᗴᑎT ᗩᑎᗪ ՏᑌᗷՏ TO ᗰᗴ ᗷᗩᑕK. sry it was a dare

  97. Scooby snaxs
    Scooby snaxs
    14 күн мурун

    You guys next time u do a minecraft vid do speedrunners vs hunters but 2v2?

  98. yes i am suck
    yes i am suck
    14 күн мурун

    Faze key is so cring just like his brother

  99. ThePanda
    ThePanda
    14 күн мурун

    “That chilli is bigger than me” woah woah woah that is too much information

    1. Hòt Dáŵg
      Hòt Dáŵg
      10 күн мурун

      ????

  100. STX - Fishyy
    STX - Fishyy
    14 күн мурун

    FaZe Clan Became Mr Beast